miercuri, 10 septembrie 2014

WatchDoctor?...preferam ceasornicarie


Am purces de nevoie, cu un ceas mecanic Orient, ce de nou o lua inainte cu 2 minute la 24, ore la cei de la WatchDoctor. M-am bazat pe faptul ca asa cum se afirma pe site-ul propriu sunt dotati cu acel minunat aparat de reglaj (vibrograf?) Dupa o saptamana l-am luat cu promisiunea ca este adus in standardele de abatere ale mecanismului insa ca daca mai produce aberatii in timp, probabil ar trebui schimbat „balansul”. Toata placerea m-a costat 80 Ron.
Supriza a venit la masuratorile facute ulterior timp de 96 de ore in regim static (adica cu ceasul pe winder si nu la mana) in care am constatat ca ..... la 24 ore o ia inainte cu 2 minute (deja vu curat-murdar cum ar zice nenea Iancu).
Cum ar veni dai un ban dar NU stii de ce. Mai bine-l puneai in buzunarul celalat si ziceai ca ai vazut comediile alea nemtesti.

Multumesc WatchDoctor! Tu ce ai zice in locul meu? Dar de facut ce ai face?

 Editare ulterioara.
In urma postarii unui review identic pe pagina lor de Facebook s-au desfasurat urmatoarele discutii prin sms (imi lasasem numarul de telefon la ei pentru a ma anunta cand e gata ceasul, ceea ce oricum nu facusera).

 
N-am mai raspuns ca as fi cheltuit banii de sms inutil ...si nici nu m-am dus sa-mi inapoiez banii. Le donez suma pentru a-si lua o imprimanta cu care sa printeze chitantele cand le lasi ceasul la reparat...ca nu au.
Si mie imi pare rau pentru experienta, timpul si banii pierduti. 
 

Niciun comentariu: