luni, 17 octombrie 2011

Analize

Imi ramasesem dator cu o analiza, dat fiind ca vineri 14 Octombrie am fost sa-mi iau camera de la Posta Romana. Cum am si reusit sa o iau la 7.30 dimineata, n-am apucat sa fac si analiza timpilor scosi, evident c-am avut treaba sa incarc filme si sa trag intr-o veselie cu ea alb-negru cat si color;
Deci analiza ar fi cam asa:
30 Sept-07 Oct=perioada in care a fost plimbat coletul de posta americana cea mai banala (USPS) pe teritoriul SUA cat si peste oceane pana in Romania (fix 8 zile)
07 Oct-14 Oct=perioada in care Posta Romana a plimbat coletul prin tara si pana a ajuns in mana mea;(tot fix 8 zile) 

Comparatia vorbeste de la sine!

P.S. Avizarea ca as avea ceva la posta a sosit vineri la pranz. Cum eu deja  luasem coletul, ca aveam traking number la el, cred ca perioada a 2-a s-ar fi terminat abia azi (luni 17 Oct).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Analiza timplilor????...cred ca ești putin cu capul in nori ....se poate ?!?!?