miercuri, 26 ianuarie 2011

Lichid de parbriz cu aroma de....

Azi mi-am cumparat de urgent 5 kg de lichid de parbriz de la un Auchan. De obicei iau ceva ok pentru aproximativ 12 lei/5kg, ca doar nu m-am maritat cu masina ca sa iau ceva multttt mai scump. Asa am facut si azi cand am dat 13 lei pe 5 kg de lichid d-asta estival. Pentru cine nu stie din ce e facut va zic eu ca se poate prepara in fundul curtii din niste ingrediente simple (alcool izopropilic, odorizanti, tensioactive ce nu spumeaza, ceva colorant verde sau albastru sa nu-l bea copii din greseala, apa (ideal distilata) si daca vrei lux nu-s ce smac cu teflon sa stearga mai bine si sa nu scartaie stergatoarele).
Ei bine, surpriza mare a fost ca in timp ce-l turnam pe asta in instalatie mi-am dat seama ca ma loveste un damf de...tuica; Tuica d-ai puturoasa am vrut sa zic!
Acu, cred ca daca ma opreste politia dupa ce am sters parbrizul, sigur imi pune fiola. Sper sa-l consum repede. Incerc sa va pui o poza cu eticheta sa nu cumva sa faceti greseala sa le cumparati trascaul imputit cu care inseala clientii.   


P.S. Pe cand si un lichid de parbriz cu aroma de mici?

P.S.-Am revenit cu informatii asupra producatoruli (Firenze Com SRL) si asupra etichetei comerciale...singurii "neavizati" de care trebuie sa va feriti (desi n-as baga mana in foc ca-s singurii). 

2 comentarii:

Anonim spunea...

mici e prea banal ...eu zic sa fie ceva mai exotic ...gust de savarina , eugenia .....

cccornel spunea...

Nu ma intereseaza gustul ca nu vreau sa-l beau oricum...