sâmbătă, 25 decembrie 2010

Magia....sms urilor

Da dragilor, asa cum am fost obisnuiti si-n alti ani, perioada dintre Craciun si Anul Nou este ideala pentru a primi/trimite sms uri. Intai incepi sa primesti de la rude si...le raspunzi individual, evident urand tot cam aceleasi lucruri. Apoi urmeaza colegii sau fostii colegi.....le raspunzi si la astia, evident. Trebuie sa fii fericit ca viitorii colegi nu au inca numarul tau, caci altfel ar trebui sa le raspunzi si la astia. Cred ca am mai abordat subiectul pe aici. Ce este original anul asta este ca am primit sms uri semnate, dar de persoane pe care nu le cunosc. Adica de fapt am o dilema. Am primit niste cuvinte asa de frumoase intr-un sms care la sfarsit era semnat: nausica & marius
Habar nu am cine sunt si jur ca n-am niciun Marius si nicio Nausica printre cunostinte, ca sigur mi-as fi adus aminte, dar mi-au scris asa de frumos urari incat ....chiar nu stiu, sa le raspund oare?

Niciun comentariu: