luni, 22 noiembrie 2010

Gaudeamus

Iar am fost la targul de carte de-i zice Gaudeamus de la Romexpo! Iar am gresit! Am gresit pentru ca m-am dus duminica (ieri)....adica cand se putea duce omul care munceste in timpul saptamanii, si evident m-am calcat pe picioare cu jumatate de Bucuresti. Am mai gresit pentru ca mi-am inchipuit ca au invatat ceva din anterioarele targuri de carte.... si evident ca au preferat iar sa faca standuri mici si aglomerate in loc sa dea 20euro in plus la chirie sa ai loc sa treci pe acolo. Ca atare am preferat sa nici nu intru acolo unde nu aveai loc. Am mai gresit ca nu am verificat ce edituri expun. Singura de la care vroiam sa iau 3 carti (ca-mi facusem si lista) nu era printre participanti.
Deci de acum...invatare de minte...comand pe net si sa-si bage ei undeva discounturile alea ca eu tin la nervii si la bombeurile mele.

Niciun comentariu: