miercuri, 8 septembrie 2010

miasme

Suntem o tara plina de cacati. Cum am dedus asta? Pai am calcat in unul cand sa ma urc in masina. Sper sa fi fost de caine desi nimic nu m-ar mai mira. Dupa ce am calcat in el l-am si intins pe presurile de cauciuc ale masinii, ca nu observasem. In drum spre job am observat, ca incepuse sa puta. Si-a putit pana n-am mai putut fapt pentru care am mers cu capul scos pe geam. Cand n-am mai putut deloc am oprit si m-am gandit sa ma sterg pe talpa si sa scutur presul de cauciuc de un pom, numai c-am bagat nitel si mana in el. Dupa ce m-am igienizat cu servetele umede si lichid de parbriz din portbagaj am reusit sa plec si mai departe. Noroc ca la job m-a salvat baiatul care uda cu furtunul gazonul ..... si mai sper macar ca azi sa am un mare noroc. Ma duc sa pui la loto belet.

Traiasca stapanii de patrupede care-i plimba fara punga pregatita in mana.

Later edit: Odata ajuns acasa m-am gandit sa-mi bag si blugii la masina sub scarboasa impresie obtinuta dimineata. Ei bine, am constatat ca se bulise masina. Cine mai zicea de noroc? Totusi azi (10 sept) au facut-o ca era in garantie.

Niciun comentariu: