miercuri, 7 iulie 2010

Dorinte secrete?

Azi in trafic, in fata mea un Seat Cordoba (stiti sigur modelul ala vechiut)...ei bine asta era de culoare grena si cu o doamna bruneta la volan (ma prefac ca nu i-am retinut numarul de inregistrare). Pe spatele masinii , cu litere metalice nichelate, d-alea de se gasesc in targ si se lipesc pe vopsea, scria mare si frumos "FUCK U".
Hai soro , chiar asa? Stiu ca femeile batrane, peste 30 ani (chiar si cele blonde, de etnie suedeza) au o problema la capitolul asta ca nu mai vrea nimeni sa presteze la ele, dar totusi.....sa ne exprimam chiar asa clar dorintele, in public si cu litere nichelate? Oricum e naucitoare toata alegerea doamnei de a-si striga nevoile in public insa la fel de naucitoare ca ultima moda pe care am vazut-o de curand... adica cum ar veni ai pe cineva care ti-a murit, nu conteaza cine, poate fi si un veric de a 15-a spita de la tara. Pai in cazul asta este mai mult decat obligatoriu sa stie si ceilalti din trafic de durerea ta. Mi se pare normal sa printezi frumos la imprimanta cu jet un portret al celui in cauza si sa scrii dedesubt "Nu te vom uita niciodata Gigele".
Tare nu-i asa?  La urma urmei si evreii parca isi pun cenusa in cap si-si rup hainele la inmormantare.
Unde ai disparut decenta de pe plaiurile mioritice?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Asta cu femeile peste 30 de ani la care nimeni nu vrea sa presteze a cam durut.... Eu cred ca mai degraba la aia sariti de 35 ca tine nu se mai uita nimeni....

cccornel spunea...

Ei lasa ca se uita :)

cccornel spunea...

Completare: profil comentator anonim:
sex-femeie
varsta- peste 30 ani
situatie maritala-singura