vineri, 30 aprilie 2010

gadget

De curand, am fost obligat, impotriva vointei mele (oximoron), sa renunt la telefonul meu Nokia (care oricum isi dadea obstescul sfarsit) pentru un BB facut de cei de la RIM.
Cum ador haosul, in general de 2 zile ma chinui sa import contactele din vechiul mobil pe sim si din sim in noul telefon. Ieri am reusit si asta cu pierderea unor detalii (in nokia contactele erau organizate pe fise care contineau pana si numarul de interfon de acasa al apelantului).
Booonnn....aseara am reusit sa ma cuplez si la WIFI. Victorie mare desi odata cuplat am constatat ca nu deschide totusi nicio pagina in browser. Asta inseamna ca tre sa ma apuc sa citesc manualul cap coada. Concluzia e de la Angi-"sa ma fut in ele de gageturi!" Am senzatia ca gadgeturile sunt ca femeile- mai toate iti incurca viata inainte sa ti-o descurce.
Revin ca butonez!

Niciun comentariu: