luni, 26 aprilie 2010

Actualitati

Ce s-a mai intamplat weekendul asta?
Pai ar fi asa, dna. Teo Trandafir a castigat alegerile la colegiul 19 in pofida doamnei Loto (precupeata aia de n-avea la un moment dat un dinte in fata); Tot e bine asa ca daca nu mai merge cu manelistii si cu televiziunea, macar din politica curge daca nu pica.
Apoi ar mai fi ca am mers sambata la circul Globus cu copilul din dotare si cu cel al vecinului. Ca sa fiu sigur de asistenta am ridicat si bunicile aferente. Dna Brandusa Novac pastoreste circul de stat de prin anii '90 (atunci sub obladuirea domnului presedinte Constantinescu); Azi n-am mai vazut decat vreo 3 numere de circ, si alea jalnice, iar in rest am fost serviti de banii de bilet (nu putini deloc) cu muzica made by AnimalX, K1 si niste looseri de-si spuneau Zbanghy; Foarte frumos conceptul teoretic de impreunat muzica live cu circ (intr-un "spectacol" numit 4U) insa circul lipsea cu desavarsire, astfel incat impreunarea a fost timida si pe dupa colturi dosnice. Am vazut niste tigri puberi si costelivi, ceva cai frumosi , 3 camile, 2 doi ogari care doar au trecut prin arena si un ghepard cu lesa, si el numai in tranzit pe diametrul arenei (probabil fusese recuperat de la aia de fac poze vara pe plaja); In loc de trapezisti, lei, clowni, elefanti, ursi, animale domestice dresate si prestidigitatori ne-au fost servite dansuri lascive cu corpul de balet feminin.
Am plans dupa bani, mi-a fost mila de copii si apoi le-am urat celor de la AnimalX sa se reprofileze pe calculat amprenta de carbon ca poate ies bani mai buni decat din cantat iar doamnei Brandusa sa ajunga la Loto directoare.
In ultimul rand am aflat ca Apple a acceptat o aplicatie de Iphone care prezenta caricaturi legate de viata politica americana, dupa ce initial o interzisese ("NewsToons"). Toata aceasta schimbare este datorata faptului ca Mark Fiore, autorul caricaturilor, a primit premiul Pulitzer. Deci si la americani conteaza mai mult ce zic altii de tine decat ce esti cu adevarat. 

Niciun comentariu: