luni, 8 februarie 2010

My love affair with Canada -partea a 2-a

Incepusem sa va zic...dupa ce am dat iar zapada m-am gandit ca e pacat de atata munca, sa pierd locul de parcare. Nu se facea! Sigur se gasea un destept sa-si bage 2 saptamani masina in locul muncit cu greu de mine asa ca am abandonat-o curatica in locul ala muncit si mi-am transportat azi corpul cu metroul. Mare greseala ! Daca dimineata a mai fost cum a mai fost, pe seara, bag seama ca e pe mai mult timp aglomerat la metrou. Si cum legea porcariei universale guverneaza totul , este cu atat mai probabil sa gasesti cate unu care n-are apa calda de 4 zile cu cat aglomeratia e mai mare. Regrete amarnice! Am ajuns acasa cu gandul sa mai dau 2-3 lopeti pentru maine, da-n doua ore a inceput sa ninga. Si inca ninge! Thank you God!

Niciun comentariu: