joi, 14 ianuarie 2010

Pastila diminetii

In cladirea de birouri de multinationale in care activez si eu sunt multe tipe...da multe nene. Astia angajeaza numai "nimfete" d-ale lui Nabokov de 20-24 de ani. Cum ar zice un amic al meu : "am nimerit fix unde trebuie"; O adevarata incantare este sa mergi cu ele cu liftul si sa le vezi cum sporavaiesc ca gaitele despre toate futilitatile pamantului.
Azi dimineata una care statea langa mine in lift cu o carte in mana (probabil citise prin metrou si-i ramasese in mana) incepuse sa-i povesteasca unei colege, pe scurt subiectul cartii, cand liftul a poposit exact la etajul lor. A coborat alta colega de-a lor pe palier si astea doua , care probabil tot acolo trebuiau sa aterizeze...nimic. Fetele sporavaiau in continuare incantate pana cand a 3-a, exasperata, a inceput sa strige la ele...feteleeeee! Tot restul liftului a ras cu pofta cand cele doua s-au dezmeticit si au coborat.

3 comentarii:

AG&DV spunea...

Era interesant plotul cartii draga ...de ce esti rautacios?...

cccornel spunea...

Ei rautacios....mi-au placut doar fetele (si ele mie) si nu am putut sa nu observ.

AG&DV spunea...

ai vrut sa spui (si eu lor )?