vineri, 18 decembrie 2009

Regulile barbatilor

In oglinda cu regulile stabilite de femei, iata si regulile stabilite de barbati.
Acestea sunt regulile noastre. Te rog sa observi ca... toate aceste reguli sunt numerotate cu "1" CU UN SCOP!


1. Sanii sunt facuti sa te uiti la ei, ceea ce si fac. Nu incerca sa schimbi asta!
1. Invata sa folosesti scaunul de la toaleta. Esti deja fata mare. Daca este ridicat, coboara-l. Noua ne trebuie ridicat, voua coborat. Nu cred ca m-ai auzit plangandu-ma ca l-ai lasat coborat.
1. Sambata = sporturi. Este ca luna plina sau fluxul si refluxul. Asa trebuie sa ramana.
1. A cumpara NU este un sport. Si nu voi gandi altfel niciodata
1. A plange este santaj.
1. Cere doar ce doresti. Sa fim bine intelesi:


Aluziile subtile nu functioneaza!
Aluziile puternice nu functioneaza!
Aluziile directe nu functioneaza!
SPUNE-MI SI GATA!
1. ‘Da’ si ‘Nu’ sunt raspunsuri perfect acceptabile la aproape orice intrebare.
1. Vino cu o problema doar daca doresti ajutor pentru rezolvare. Asta-i ceea ce pot face. Simpatia este menirea prietenelor tale.

1. O durere de cap care dureaza de 17 luni este o problema. Mergi la doctor.

1. Daca te gandesti ca esti grasa, probabil asa este. Nu ma mai intreba!
1. Daca ceva ce am spus poate fi interpretat in 2 moduri, din care unul s-ar putea sa te supere sau sa te enerveze, considera ca am gandit in celalalt mod.

1. Poti fie sa ma rogi sa fac ceva, fie sa spui cum vrei sa fie facut.

Nu ambele !
Daca deja stii cum trebuie facut, mai bine fa-l tu !
1. Cand se poate, te rog sa-mi spui orice ai de spus in timpul pauzelor publicitare.
1. TOTI barbatii vad doar in 16 culori, asa cum sunt setarile initiale Windows.


Piersica, de exemplu, este un fruct, nu o culoare. Dovleacul este de asemenea un fruct.
Habar nu am ce inseamna mauve.
1. Daca intreb ce este in neregula si raspunzi "nimic“, voi actiona ca si cand nimic nu este in neregula. Stiu ca minti, dar nu merita sa ne ciorovaim.
1. Daca pui o intrebare la care nu doresti un raspuns, astepta-te la un raspuns pe care nu ai fi dorit sa-l auzi.


1. Cand trebuie sa mergem undeva, absolut orice porti iti vine bine, pe bune.

1. Nu ma intreba ce parere am despre anumite lucruri decat daca esti pregatita sa discutam despre subiecte ca: Sex, Sport sau Masini
1. Ai indeajuns de multe haine.
1. Ai prea multi pantofi.


P.S. Nu-i asa ca sunteti de acord cu regula nr 1?

3 comentarii:

laura spunea...

auzi...dar nu crezi ca esti putin cam misogin? ia da tu o lista cu ce au voie sa gandeasca si sa faca femeile...
si...da, am haine foarte multe, dar tot mai cumpar, asa ca sa va enervez pe voi, barbatii.in plus, asa de bine imi vin hainele...ca voua chair va plac :P
si pantofi... niciodata nu sunt suficienti, crede-ma.

cccornel spunea...

Toti barbatii sunt putin misogini din cand in cand...numai ca lista nu-mi apartine, ea circuland pe mess, insa recunosc ca la anumite puncte din ea (mai ales la punctul 1) am subscris si eu candva ca orice alt barbat.

cccornel spunea...

P.S. Totusi fetisul asta cu pantofii chiar nu-l inteleg.