marți, 17 noiembrie 2009

Cu noaptea-n cap

Am dormit naspa azi noapte si-am avut si cosmar. Se facea ca Bucurestiul era paralizat de o greva generala la metrou (prietenii mei, aia de-am mai scris de ei si care nu-s in stare sa schimbe o gresie 20 de ani). Pentru toate acestea am avut grija sa ma trezesc cu o ora mai devreme in aceasta dimineata. Dupa obisnuitul program matinal, spalat, mancat, barbierit si frezat am plecat prevazator cu 30 min mai devreme. Nu-s cum naiba se face dar am ajuns sa parchez masina la birou tot cu 30 de minute mai devreme  fata de inceperea programului. Pai ce greva e asta fratilor? Trebuia sa fie ninsoare cu polei afara, sa mearga lumea incolonata pe trotuare si sa-si rupa tibiile si peroneele cazand din picioare. Aia ar fi fost o situatie interesanta cu o saptamana inainte de alegeri. Mai greva mi se pare cand la orele de varf sta lumea ciorchine pe peronul metroulu lori si nu incape in trenul care tocmai a venit. E al lor, ca l-au adus de acasa si nu ca ar fi facut foamea tot poporul sa faca galeria si peronul ala. 
Asa....stau si scriu tampenii pe blog, singurel in birou, cu o cana de ceai aburind sub nas. Nu-mi place!
Va las ca ma bag sa scriu niste emailuri de job. 

Pupici, lugu-lugu.

Niciun comentariu: