luni, 26 octombrie 2009

Cronicuta de film-Dragoste fara preaviz (Love Happens)

Duminica seara m-am hotarat sa scot si ultima posibilitate din weekendul asta de a ma distra copios si am mers la cinema la filmul din titlu in care se produc urmatorii "actori": Aaron Eckhart, Jennifer Aniston si Martin Sheen .
Toata distractia a durat 15-20 min pana cand n-am mai rezistat si m-am carat din sala plangand dupa timpul pierdut.
Desi o "iubesc" din inima pe Jennifer Aniston si i-as da numai palme peste placintelele alea de obrajiori va declar cu mana pe inima ca este una din cele mai proaste actrite pe care le-am vazut vreodata. Prestatia ei este depasita in acest film numai de fata de murat in formol a lui Aaron Eckhart. Amandoi sunt depasiti de regia penibila a acestui film, regie semnata de debutantul Brandon Camp.
Nu exista comedie romantica mai penibila (de fapt comedia este taiata din acest filmulet) in afara acesteia. Va sugerez sa nu mergeti la acest film si sa nu acceptati nici macar invitatii gratuite de la terte persoane.
Am zis !

P.S. Scuze ca nu pun poza cu afisul dar nu rezist sa o vad din nou pe Jennifer Aniston.

Un comentariu:

Unknown spunea...

dupa cum bine sti deja, iti impartasesc total parerea :)