vineri, 11 septembrie 2009

Din radio

P.S. Incep cu P.S.-ul la inceput ca pe urma uit.
Fanele mele imi fac precizarea.... "Grasa vesela si slaba trista" e la radio Guerrilla...si se difuzeaza numai in emisiunea de dimineata a lui Dobro si Craio...iar textul e scris de Mitos Micleusan.
Asa o fi dar nu ma intereseaza cine scrie scenetele alea....eu doar ma amuz cu ele in masina.
Azi dimineata am descoperit alta traznaie, in emisiunea celor doi de mai sus. Un fel de "Iarta-ma" amestecat cu "Din dragoste " al lui Mircea Radu, dar de data asta numai pe calea undelor. Idiotii aia doi de mai sus au primit telefon azi dimineta de la un tip din Curtea de Arges care vroia sa se impace cu fosta lui prietena...adica sa ramana amici zicea el. Incep baietii sa-l descoasa pe ala si aflam ca de fapt tipa era din Iasi iar ei aveau un fel de relatie la distanta cu vizite reciproce rare, si care in timp s-ar fi racit.

Intre timp soseste si intrebarea lui Craio....."dar tu cam de cand ai constatat ca tipa se racise asa? "
Raspuns franc al tipului: "Cam de trei ani !".
Am ras si azi cu lacrimi tinandu-ma de volan. Nu vreau sa va zic tot "misto-ul" ce a urmat cand au sunat-o si pe Elena....fosta prietena.

Intrebare Dobro: Si ce avea in plus tipa aia si tu nu aveai?
Rspuns Craio: 50 de kg!

Niciun comentariu: