marți, 18 august 2009

Woodstock-Sirnaville

Ma tot chinui de ceva zile sa scriu acest post despre ce am vazut/vizitat in weekend si uite ca reusesc sa o fac abia acum.

In 1969 avea loc deschiderea oficiala a festivalului Woodstock in Bethel, New York;
Fix 40 de ani mai tarziu, adica in weekendul 14-16 Aug, pe meleaguri Carpato-Danubiano-Pontice niste baieti de-si zic (am uitat cum isi zic si am aruncat si biletul de intrare) nu stiu cum s-au gandit sa reediteze reteta de succes sub denumirea de "Arts & Crafts festival" .
Treaba ar veni cam asa:
-se ia una bucata comuna relativ aproape de Bucuresti (Sirna la 40 km de Buc pe DN1) fix in ses.
-se incercuieste cu gard de plasa metalica.
-se invita niste comersanti acolo cu tot felul de bombonele si tzoale
-se organizeaza si un camping de corturi
-se face o scena de concert micuta
-se organizeaza si un mic miting de aviatie

Cum a fost? Pai am luat cele doua frantuzoaice (masina si vecina), am printat de pe net programul manifestarii, am aruncat cortul si izoprenul in portbagaj si am purces la drum. Pe DN1 nu am prins aglomeratie insa am constata ca cei care facusera indicatiile pentru a ajunge la destinatie erau tampiti. Scria unde se iese de pe DN1 dar nu si in ce parte (stanga sau dreapta). Ne-au salvat bastinosii pe care i-am intrebat. Cea mai haioasa indrumare a venit de la un tataie. Dialogul a fost cam asa:

-Buna ziua ! Cum ajungem si noi in satul Sirna?
-Asfaltul, calea ferata si mai intrebati!

N-am putut sa nu radem cu lacrimi de concisivitatea stilului sau.
Dupa inca vreo 7 km de mers printre sate, nunti si case cu lei de aurolac la porti am ajuns cu chiu cu vai in islazul comunal de la Sirna.
Spectacolul aviatic a fost interesant, toata lumea facea poze la avionetele alea legate cu sarma care se inchiriau cu 1 milion pentru o plimbaree de 12 min. Demonstratiile celor doi campioni aviatici (pe care nu-s cum ii cheama) au fost impresionante. N-am crezut niciodata ca niste avionete mici si zgomotoase pot face asemenea schimbari de directie si acrobatii.
In tarc nu era mare lucru doar ca iti luau 30 lei ca sa intri acolo toata ziua. Organizare buna insa inutila. Lumea nu se distra iar muzichia era de cacao ca si trupele invitate. Nici daca as fi baut 1 hectolitru de bere, ceea ce nu a fost cazul ca sofam la intoarcere, tot n-as fi gustat muzica aia insipida de hipsteri. Foarte original era ca la intrare mai era o scena mica cu boxele de rigoare unde mixau niste DJ.....si mai original era ca muzica curgea din cele doua parti simultan....foarte tare frate! Sa va traiasca neuronul ala unic!
Am halit niste cozonac d-ala pe batz si ne-am tolanit pe izoprene timp de vreo 2 concerte anemice de 40 min.
Pe la 10 m-am carat cu tot cu frantuzoaice desi una din ele era tentata sa ramana la cort in speranta unui viol. N-a fost sa fie nici de data asta!
Atasez ceva poze pe care le-am produs in zona. Mi-e lene sa pun si watermark dar stiu ca sunteti gigea si nu le furati.
Va pupesc si va astept la viitorul Sirnaville, daca o mai fi dupa fulminantul succes de anul asta!

P.S. Am ratat-o si pe Aliona din cauza concertului !

2 comentarii:

Anonim spunea...

cam mici pozele, nu se prea distinge mare lucru

cccornel spunea...

cam mici pt ce? pune-ti ochelari daca nu te mai duce nervul optic!