luni, 23 februarie 2009

Boli contagioase

Intr-o discutie sincera dar intamplatoare cu o duduie, nu-s cum veni vorba, incat tipa imi tranteste in fatza replica : “oricine a luat macar o data in viata ceva transmisibil sexual”. Evident, am inchis instantaneu si diplomatic discutia, gandindu-ma ca asa o fi la ea-dar sa ramana acolo.
Viata mi-a dovedit contrariul exact zilele astea.
Am fost diagnosticat ceva asemanator. Acum nu mai am ce face dat fiind ca este prea tarziu deja. Evident este si vina mea ca am umblat ocazional prin tot felul de medii fara protectie sau cu tot felul de personae d-astea. Acum…nu ca as umbla eu mereu prin tot felul de locuri sau cu personaje sordide dar in ziua de azi chiar nu mai stii cu cine ai de-a face. Da, recunosc, am fost si sedus de diferite oferte facile, nu intotdeauna poti refuza ce ti se ofera gratis. Unde mai pui ca oferta poate fi insotita si de o “accesorizare” pe masura. Eu zic ca nu aveam cum sa rezist tentatiei-asta e acum! Te distrezi gratis dar platesti la final. Ma rog, acum e posibil sa fi fost eu si putin ghinionist dar uite ca s-a intamplat. As fi fost mai destept daca nu “intram” peste tot sau daca refuzam ofertele seducatoare.
Oricum zilele astea trec la tratament intensiv si sper sa-i dau de cap. Am si un “doctor” foarte bun asa ca trebuie sa cedeze urgent virusul contactat. Cum am terminat dezinfectia trebuie neaparat sa folosesc si o protectie permanenta. Asta e concluzia mea! Sper sa nu o patiti si voi.

P.S. Pentru cei care au inteles cu totul altceva decat am dorit eu sa spun, subliniez ca vorbeam despre un virus informatic si despre computerul meu personal. Doctoru-i un amic al meu foarte dibaci la formatari iar protectia aia permanenta este noul antivirus pe care l-am achizitionat de curand. Sper sa ma scape de orice probleme viitoare.

Niciun comentariu: