marți, 20 ianuarie 2009

Surprize-surprize

Ieri mi-a zis cineva care ma cunostea (tangential numai) ca a ajuns si pe blogul meu dar....mai mult se uita la poze dat fiind ca e mai greu cu cititul la varsta lui....nu-i asa?
Adica eu scriu despre poezia de a-ti scrie ideile cu stiloul clasic si aia care s-au uitat la tv toata copilaria si care nici nu au dormit ziua in copilarie, pastrand creierul la aceiasi dezvoltare pubera, nici nu mai sunt in stare sa se concentreze pentru o lectura si nici nu sunt in stare sa-si antreneze neuronul unic pentru a intelege ce citesc....nu-i asa?
Asa-i...nu-i asa?

5 comentarii:

Strumful spunea...

Surpriza, judeci oamanii, nu-i frumos!
Stiai?

cccornel spunea...

Surpriza...om sunt si nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain.
Surpriza...ma tratez ! :)
Pot primi acum circumstante atenuante?

Strumful spunea...

Poti, poti, toata lumea judeca, eu nici macar nu ma tratez, si vorbeste gura fara mine......mereu!

Strumful spunea...

Poti, poti, toata lumea judeca, eu nici macar nu ma tratez, si vorbeste gura fara mine......mereu!

cccornel spunea...

Sper ca nu-ti faci un titlu de glorie din asta.