luni, 19 ianuarie 2009

Scule de scris

De foarte mult timp eu iubesc stilourile clasice.
Alea cu penita aparenta, aurita si inscriptionata cu "IRIDIUM POINT" de sub care se iveste un carbune negru. De fapt toata facultatea mea am luat cursuri cu un stilou de acest fel. Nimic nu stimuleaza mai bine cursivitatea ideilor decat atunci cand scrii cu un asemenea stilou....cel putin pentru mine.

Azi, cautand sa-mi cumpar unul identic cu cel din facultate am aflat despre tatal stilourilor facute vreodata.
Cel mai scump stilou din lume costa nici mai mult nici mai putin de 730.000 $. Mystery Masterpiece a fost creat in editie limitata si este rezultatul fantastic al unei colaborari pe masura: Montblanc si Van Cleef & Arpels, doi dintre cei mai mari producatori de profil.
Cele 9 exemplare ale editiei Mistery au fost prezentate in trei variante de design, fiecare incrustate cu rubine, safire, smaralde si finisate cu diamante. Fiecare stilou are 840 de diamante si pietre pretioase in valoare de peste 20k - o adevarata opera de arta... in miniatura.


Informatii de aici....daca nu credeti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

postarea asta m-a facut ieri sa intru pe e-bay si sa vad ca multa lume isi vinde stiloul ..unele chiar foarte valoroase (vechi si de colectie), la niste sume derizorii ..si culmea toti afirma ca le sunt foarte dragi, numai ca nu se folosesc de ele indeajuns ca sa le poate sacrifica un colt din sertarul unui birou ....sad , sad sad

cccornel spunea...

Pai da...normal...daca te uitai mai bine pe e-bay ii vedeai tot pe aia ca isi cumpara memory-stick uri de 8 GB. Sad sad sad