duminică, 11 ianuarie 2009

OHMMMMM

De plictiseala, azi, m-am apucat sa fac testul lui Dalai Lama…test in 4 pasi….ala de umbla pe net prin e-mail, in format PPS. Sa vedetia iesit!
Cica sa-mi pun o dorinta inainte…mi-o pun in gand repede. De fapt nu aveam prea multe. Oare cine a spus …”renunta la dorinte si vei fi liber”? Gambetta?
Pentru inceput...ma pune nenea Lama sa numesc ordinea preferintelor din cele 5 animale pe care mi le da testul.
Pas 1. Am pus asa: cal, tigru, purcel, vaca si oaie
Pas 2. Trebuia sa descriu cel mai bine, intr-un singur cuvant animalele de mai sus. Am zis si eu: credincios, sireata, amuzant, amara si cenusie.
Pas 3. Pentru 5 culori primite (galben, oranj, rosu alb si verde) trebuia sa asociez cate o persoana apropiata sau macar cunoscuta. Am bagat asa..in ordine…o fosta iubita, pe maica-mea, unicul frate, pe tata si pe cel mai bun prieten al meu.
Pas 4. Sa scriu numarul preferat si ziua saptamanii. Aici a fost usor 13 si sambata.
Dupa ce mi-am notat constiincios pe o hartie toate astea m-a lovit acest Lama cu raspunsurile.
Pas 1. Cica ar insemna prioritatile mele in viata dupa cum urmeaza: familia, mandria, banii cariera si iubirea. Cam nasol frate cu iubirea...a iesit pe ultimul loc. Dar cui ii mai trebuie in ziua de azi iubire? Azi se poarta sexul...cat mai neobisnuit, in diferite cavitati si ipostaze nebune. Dragostea e pentru tocilari!
Pas 2. Aici e vorba de personalitati, dupa cum urmeaza:
Cainele=credincios (propria mea personalitate)
Pisica=sireata (personalitatea pertenerului-ce surpriza am aflat acum despre femei)
Soarecele=amuzant (personalitatea dusmanilor mei-hai ca suna a telenovea deja-o sa fiu mai precaut de acum cu amuzantii din viata mea)
Cafeaua=amara (cum vad eu sexul)-sex amar…oare ce vrea sa insemne asta? Bai e clar ca am ramas in urma si e cazul de o reciclare sexuala.
Marea=cenusie (propria ta viata)-la naiba…si eu care nu ma plictisesc niciodata
Pas 3. Ce semnificau culorile:
Galben=o persoana pe care nu o voi uita niciodata. Adica sa nu o uit pe acea fosta? Cam naspa mai ales ca o fi si maritata si cu plozi.
Oranj=cineva care te iubeste cu adevarat. Adica maica-mea ma iubeste-ce surpriza surprinzatoare fratilor!
Rosu=cineva pe care iubesti cu adevarat. Adica tin la frate-miu…alta surpriza galactica!
Alb=sufletul tau geaman. Adica tata e sufletul meu geaman…deja sunt perplex.
Verde=o persoana de care iti vei aminti toata viata. Cum naiba sa-mi uit cel mai bun prieten?
Pas 4. Aici m-a spart…cica sa trimit acest mesaj la 13 persoane ca mi se va indeplini dorinta intr-o sambata. Mai zicea ca daca trimit mantra asta la 0-4 persoana imi imbunatatesc viata "usor", la 5-9 persoane se va imbunatati “spre placerea mea” , la 9-14 persoane-voi avea cel putin 5 surprize placute in urmat 3 saptamani iar la mai mult de 15 persoane-mi se imbunatateste viata “drastic” si absolut tot ce-mi doresc se indeplineste.
De spam si colectat adrese de e-mail de la fraieri nu zice nimic Dalai Lama. Uite ca nu-l trimit mai departe dar il pun pe blog. Sa-mi ziceti si mie cati ati citit si l-ati si facut…nu de alta dar vreau sa stiu daca mi se imbunatateste “drastic” viata sau numai “usor”. Ma duc sa ma culc…si o sa repet silaba mistica karmica OHMMMMM … OHMMMM inainte de culcare…poate imi dau seama cum e aia cu sexul…amar.
Am zis eu ca dupa ce a fugit guru in Suedia mi-am ratat sansa sa-i iau locul….n-ati crezut!
OHMMMMM…..OHMMMMM !

Niciun comentariu: