sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Istorie alternativa

Azi e 24 Ianuarie. Pentru cine nu stie, natia noastra sarbatoreste unirea celor 3 (initial 2) provincii, unire facuta chiar inaintea unirii statelor care compun acum Italia mare.
Istoria totusi nu se scrie in cartile de istorie. Istoria se citeste printre randuri intotdeauna iar o buna metoda de analiza este istoria comparata.
Cum a ajuns un simplu colonel (Alex Ioan Cuza) domnitor al principatelor? Pai a ajuns fiind venerabilul lojei masonice "Steaua Dunarii" , urmand in grad lui I.C.Bratianu.
Lucraturile masonilor romani si francezi au dus la aceasta.
Nenea Cuza era casatorit cu o doamna bine, Elena Rosetti Solescu inca dinainte de a fi parcalab de Galati. Treaba cam scartaia asa ca, Cuza si-a luat amanta pe Maria Obrenovici, cu 10 ani mai tanara, fiica lui Costin Catargiu si a Smaranditei din familia Bals.
Maria fusese casatorita de doua ori, prima data cu un general sarb si a doua oara cu printul Milos Obrenovici cu care a avut alt copil (viitorul rege Milan al Serbiei).
Legatura cu aceasta muiere fierbinte i-a adus numai nenorociri lui Cuza. Nu se stie exact in ce masura duduia era recrutata si de alte servicii secrete. Prin ea Cuza a trimis la Paris o scrisoare confidentiala catre imparatul Frantei, Napoleon al 3-lea.
Puciul de la 11 februarie a fost astfel organizat incat domnitorul sa fie in acel moment in pat cu amanta. Tot ea le-a aratat complotistilor , in palat, drumul spre camera domnitorului si tot ea l-a manipulat pe acesta sa dea drumul garzilor in acea noapte deoarece nu dorea sa fie vazuta la palat.
In final Cuza a parasit tara doar cu amanta, fara sa-si mai astepte si sotia.

P.S. Deci nu numai Clinton s-a fript cu o duduie (Monica) manipulata de anumite cercurile interesate.
Traiasca Republica de la Ploiesti!

8 comentarii:

Strumful spunea...

Initial au fost unite 2 provincii Moldova si Muntenia! Amanta a facut 2 copii cu A I Cuza,..si vad ca si in istorie femeile i-au condus pe barbati! Nu stiam insa ca a facut parte din masonerie!

cccornel spunea...

1. Ori mi-a scapat mana ori incultura mea generala isi spuse cuvantul la prima scapare. Oricum...o las as, n-o corectez.
2. O fi facut daca era fatatoare.
3. Am zis ca nu se stie daca era recrutata...asta totusi nu inseamna ca facea parte din...crezi ca Monica facea parte din ceva sau doar era folosita de altii?

Strumful spunea...

Cine a pomenit ceva de incultura? Mie imi place mereu sa contrazic!

cccornel spunea...

Eu am vorbit de incultura!

Anonim spunea...

Tu, tu , tu!
Ai dreptate!

cccornel spunea...

Normal ca am! Nu stiai ca eu nu gresesc niciodata?

Anonim spunea...

Nuuuuuuuuu, toata lumea greseste, dar mai avem probleme cu a recunoaste asta!
Recunoaste!

Anonim spunea...

eu stiam ..ti-o spun ori de cate ori am ocazia