joi, 22 ianuarie 2009

Azi am castigat

Fratilor si surorilor- azi sunt cam obosit. De ce? Pai am avut insomnie azi noapte cand am aflat cu surprindere ca am castigat un autoturism Dacia Logan la o tombola la care nici nu am participat. Toata noaptea m-am gandit ce sa fac cu doua masini in parcare. De la doua in sus inseamna deja flota si stiu ca este foarte greu sa administrezi o flota, sa o faci eficienta. Ma tot intreb, sa le pun GPS sau nu, sa intru in taximetrie, sa infiintez un serviciu de inchirieri, de unde sa bag carburantul del mai bun ca raport pret calitate, unde sa ma asigur...etc?
Ce grele e intrebarile astea! (cum zicea un pusti la emisiunea lui Iantu cu copii)
Hai ca nu va mai tin pe jar si va dezvalui ca am primit un sms care suna cam asa:
"In urma tombolei organizate de Dacia Groupe Renault numarul dvs. de telefon a fost desemnat castigatorul unui autoturism DACIA LOGAN.Pentru detalii: 0766875118"

Va dati seama ce chestie tare, sa castigi unde nu participi? Daca ar fi asa si la loto, ca tot nu-mi iau aproape niciodata bilet, viata ar fi mult mai frumoasa.
In final am abandonat gandurile in care ma ma intrebam cum sa administrez o flota de masini si i-am trimis inapoi un sms expeditorului.

"In urma sms-ului dvs. ati castigat un loc cu racoare in subsolul parchetului general pentru 30 de zile. Perioada se poate prelungi daca mai trimiteti un sms suplimentar. Detalii la Legea 298/2008, care prevede inregistrarea pentru 6 luni a convorbirilor telefonice, sms-urilor si emailurilor"

P.S. Oare o fi mai castigat cineva dupa mine masini Logan?

5 comentarii:

Anonim spunea...

frumos ...felicitarile mele

Strumful spunea...

Deci si legea asta are o chestie buna, poti ameninta cu ea......raufacatorii!
Eu am avut o colega, a primit un sms asemanator, si trebuia sa trimita niste bani intr-un cont...ceea ce a si facut...:))! Ce destepti sunt barbatii astia, si mai se folosesc si de lege ca sa ameninte :D!

cccornel spunea...

N-are nicio chestie buna stai calma-e facute sa ajute sistemul si nu cetateanul...dar fraiericiul ala de 16 ani care spera sa-l suni ca sa-i incarci cartela nu stie asta. Sansele sunt sa se fi cacat in pantaloni...sper.

Strumful spunea...

Nu cred eu ca pustanii fac asta, sau asa sper, ca mai sunt si diriginta, si "micilor" la zbarnaie multe prin cap!

cccornel spunea...

Nu fi naiva! Intra pe hi5 sa vezi ce fac fetele si baietii pe care-i pastoresti.