joi, 30 octombrie 2008

Povestea lui Marin Puscasu

Am fost de curand la o sedinta, de fapt mai mereu ma duc la sedinte cu terti, insa asta de care zic mi-a adus aminte de anii de facultate.
La sfarsitul sedintei project managerul a trecut o foaie de hartie de prezenta pe la fiecare. Evident oamenii prezenti trebuiau sa-si scrie in clar numele si sa semneze.
In facultate la majoritatea cursurilor, desi nu era obligatorie prezenta, profesorul facea si el manevra asta cu foaia. Evident la examen tinea cont de asta-nu ca sa te treaca daca nu stiai si aveai prezenta ci invers, sa te pice daca nu venisei la cursul lui.
Colegii mei inventasera o stratagema si un personaj imaginar in acelasi timp-numit Puscasu Marin.
De fiecare data, aceasta persoana inexistenta era trecuta pe lista profesorului si unul mai mormait zicea "prezent" cand se striga lista.
Evident ridicolul situatiei a fost cand un profesor de ...nu mai stiu ce....l-a trecut pe Puscasu pe foaia de examen si l-a asteptat ingrijorat chiar si la restante.
Nu a lipsit mult ca Puscasu sa devina un caz al facultatii prin neprezentarea lui la examene-eventual sa fie discutat si in sedinta de rectorat.
Si uite asa am fost super-tentat sa-l semnez pe foaia de prezenta la sedinta si pe Marin Puscasu.
Oare si-ar fi dat seama cineva?

P.S.-Recunosc...nu in facultatea mea se intampla asta ci in a unui coleg de serviciu...dar e haioasa rau povestea.

Niciun comentariu: