miercuri, 3 septembrie 2008

Google Chrome

"Americanii de la Google au lansat, ieri, un nou browser web, denumit Google Chrome, care ar putea sa concureze cu celebrul Internet Explorer, oferit de Microsoft. Lansarea Google Chrome vine dupa ce Microsoft a lansat, luna trecuta, browserul Internet Explorer 8. "Pentru interfata am realizat o fereastra de navigare simpla si rapida. La fel ca pagina clasica de cautare a Google, Google Chrome este simplu si rapid. Pentru platforma am reusit sa punem bazele unui program de navigare ce face sa functioneze mult mai bine aplicatiile complexe din reteaua actuala", au anuntat reprezentantii Google. In prima faza, programul va fi disponibil numai pentru sistemul de operare Windows al Microsoft, insa Google a anuntat ca "lucreaza la dezvoltarea versiunilor pentru Mac si Linux"."

Sursa aici.

P.S. -dupa ce l-am descarcat si la instalat la un coleg am constatat ca se misca foarte bine. Dupa alte teste suplimentare colegul sustine ca se misca mai bine decat vechiul lui IE.
Internet explorerul meu se misca foarte bine asa ca nu sunt tentat.
De mentionat meniul in limba romana.

Niciun comentariu: