marți, 2 septembrie 2008

Eternele cercuri...

...si pentru ca tot vorbeam despre roata vietii si cum se intoarce ea...va povesteam candva despre cum am luat teapa cu 2 blugi Lee Cooper. Mai pe scurt dupa vreo 15 perechi probate din care doua cumparate, la prima spalare le-a iesit culoarea cacanie de pe bucata aia de piele de la bracinar patand iremediabil materialul.
Ca un facut, azi, l-am cunoscut pe musiul care are afacerea asta in Romania. Veni baiatul sa inchirieze un spatiu intr-un mall nou din tara de care ma ocup eu. Tipul e un expat dar cu cunostinte temeinice de romana deprinse din afacerile banoase facute multi ani pe meleaguri mioritice. Din vorba in vorba imi zice ca mai baga un brand de haine casual si d-alea special facute pentru sport, echipament sportiv la preturi foarte bune (nu a precizat daca pret bun pentru Romania sau pentru Europa/SUA) .......
Nu era el prea bine pregatit la ce trebuia sa faca la amenajare, slab la legislatie in constructii, arhitectul mult prea tinerel si el...din vorba in vorba ii povestesc tzeapa cu Lee Cooper....ei bine da...magazinul ala de unde ma tzepuisem era al lui....si ca un facut pantalonii ii aveam pe mine cu un tricou mai lung pe deasupra.....i-am aratat marfa de "calitate"... incepe sa o dea cotita... ca la ce temperatura i-am spalat? dar cu ce detergent?....40 grade frate, dero banal.....el de colo: trebuia la 30 de grade si apoi sa fi venit cu ei la noi...am avut un lot mai prost si am schimbat la multi.
Evident n-am pus botul la vrajeala iar sa-i spun ca abia nimerisem doua perechi care sa-mi vina bine din cele 15 perechi probate in total nu avea rost.
Nu-s cum s-a aranjat totul dar tipul semnase precontract pe un spatiu aflat fix langa un mare anchor austriac (1500 mp austriacul fata de 180 mp el) specializat in vanzarea de echipament sportiv si accesorii de sport. Cum nu aveam voie sa dezvalui asta l-am lasat sa creada ca va avea un mare succes comercial ca si pana acum....lucru pe care i-l "doresc" din plin...si uite asa se intoarce roata singura.

Niciun comentariu: