joi, 25 septembrie 2008

Daca vrei privirea s-o las in podea.....

A fost nevoie de o reclama imbecila la termopane ca sa-mi aduc aminte de trupa "Celelalte cuvinte" din adolescenta mea. Duminica, pe vremuri,....se faceau niste concerte mai subversive la teatrul "Ion Creanga" din piata Amzei unde aveai ocazia sa-i mai asculti pe cate unii. Acolo i-am vazut prima data pe cei de la "celelalte cuvinte" desi ascultasem vinilul de la Electrecord cu mult inainte. Tot acolo i-am ascultat live si pe Holograf cu Dan Bittman tuns nr 1 si imbracat in egari (mare eveniment in acea vreme printre pletosi-lumea zicea ca l-ar fi tuns politia) sau pe cei de la Compania de sunet+Valeriu Sterian.
Azi pentru voi doua melodii de referinta...in ordinea preferintelor mele.





Latter edit-Primul lor "LP" Electrecord avea muzica lor pe o fata iar pe cealalta ...cantece pionieresti. LOL

Niciun comentariu: