miercuri, 13 august 2008

Cora vs. Petrutza

Asta seara cand toata lumea se uita la meciul Steaua-Galatasaray mi-a venit sa zapez putin cu telecomanda pe alte posturi.
Uite asa am nimerit la postul Acasa cu penibila emisiune "Povestiri de noapte".
Se dezbatea fantastica stire a reintoarcerii in Romania a celebrului travestit Cora. Cora era un gras penibil si agramat, epilat pe piept dar nu si pe burta, si care se plangea nevoie mare de caldura din Romania impopotonat tot numai in pene ("sa moara curvili ca ele nu-si permite").

Din una in alta discutia ajunge la alta castigatoare miss Travesti caruia astuia-i placea la nebunie, pe nume Petrutza. Imediat primim imagini din arhiva si cu Petrutza-in fapt un alt penibil si la fel de agramat pufos. Toti se produc pe celebre melodii dar "nu-s cine o canta". De fapt era vorba de "Ups I did it again" a lui Britney Spears, dar deja era prea mult pentru el/ea.
Mai retin si celebra fraza de un humor involuntar "nu pun eu botul la orice mitocanie!" LOL
Apoteotic "reportajul" se termina cu Cora la salonul de frumusete: "Unghiile spune totul ; o cucoana trebuie sa aiba mainile ingrijite; pune-mi draga o culoare sa moara tarfele de ciuda"

Eu n-am nimic cu persoanele care au alta orientare sexuala, fie la ei, in plus eu inteleg ca sexul si mizeriile se vand foarte bine in presa dar pana unde se mai poate merge? Sunt curios!...si mai sunt "televiziuni" din astea.

Niciun comentariu: