joi, 21 august 2008

Caldura mare

Azi avusei treaba prin cartierul minunat Rahova. Ma puse dracul.
Cum am terminat pe la orele 17 trecute-fix zic sa comand un taxi in scopul de a ajunge la domiciliul (conjugal?) meu.
Pun mana pe telefon si sun la firma de mare angajament Meridian al carui nume il aveam salvat. Imi raspunde domnisorica dupa un sunat prelung si ma lasa in telefon inainte sa-i zic ce vreau, isi termina convorbirile si revine.
In final ii cer si eu (pe numele cutare) o masina la benzinaria Z care se afla aproape de intersectia strazilor X cu Y. Iar ma lasa sa ascult Lambada si dupa 3 sferturi de melodie revine…. preia comanda si imi indica timpul de asteptare de 6 minute precum si indicativul masinii…507 adicatalea.
Pana aici toate si frumoase insa dupa vreo 10 minute de caldura si soare plus lipsa masina dau iar telefon.

-Domnisoara…o fi ora de varf, vad ca e aglomerat dar stau de 10 min. A patit soferul ceva? E blocat in trafic?...sa stiu sa nu mai stau daca e…
-Vai…dar mai aveti 6 minute!
-Cum duduie? 6 minute aveam si acum 10 minute!
-O, nu…atunci v-am spus ca aveti 8-9 minute….

Cum o dau tot nu iesea socoteala. Afara caldura mare si trafic monser. Zic “e peste poate sa ma duc cu RATB ul ” asa ca hai sa mai stau.
Dupa inca 15 minute de soare si caldura incepusem sa asud ca doi magari iar masina nici pace. Avusei timp sa observ insa manevrele politiei- circulatie care statea langa mine desfasurand o operatiune tipica de spaga adica oficial de control de rutina la portbagaj si la trusa de prim ajutor….si asta cand jumatate de oras e paralizat de lucrari iar cealalta jumatate de cursa de masini.
Zic…s-o fi speriat garcon-ul de politie si n-a vrut sa traga pe dreapta. Dezamagit dar si infuriat peste masura pui mana iar pe mobil sa ma discut cu stupida.

-Duduie e a 3-a oara cand va sun pentru nenorocitulala de taxi. Ma tineti aici de 25 de minute degeaba.
-Dati-mi va rog adresa si numele dvs.
-Repet iar cu obstinatie locatia benzinariei Z aflata ia 30 m de intersectia strazii X cu Y…
-Imi pare rau dar nu am la aceasta adresa nici o comanda….am pe strada X o Oana si pe strada Z un Bogdan-nu apareti in sistem, dupa care zbang telefonul…..am constat ca incepusem sa vorbesc singur dar cu mobilul la ureche….

Furios incep sa caut in agenda numarul de telefon al office managerului nostru-ala de facu contract preferential cu firma asta fara sa aiba motiv….sa-i zic patania si sa depun a 2-a zi la prima ora reclamatie impotriva stupidei. In acelasi timp ma si deplasam catre intersectia strazii X cu Y in scopul evident de a apela la orice alt mijloc de transport in comun alternativ fara aer conditionat dar cu odorizare naturala de la toti blatistii cartierului.
Fix in intersectie am avut o revelatie divina!
Imi vazui taxiul…indicativ 507, mare, galben si stationand fara clienti pe deasupra.
Ma duc tinta la el si-l chestionez pe sofer daca nu trebuia sa ia o comanda. Asta recunoaste dar zice ca din intersectie trebuia…ca asa i-a zis stupida si tot sta acolo....
Salvat (de clopotel) urc si dau adresa (Pacienţei, la numărul 11 bis). Ne indreptam in card de masini, cu 30 km/ora, dar macar am aer conditionat….si uite asa se construiesc afacerile de success in Romania.

Iei cateva sute de licente de taxi cu spaga….tu nu ai atatea masini, le inchiriezi la colaboratori (licentele) impreuna cu statie cu tot, pui doua mutante pe tura sa vorbeasca la telefon si prin statie, le dai 5 milioane lunar si afacerea e gata……cine te controleaza? Cine te evalueaza?.....sa fim seriosi , nici daca faceam reclamatie impotriva stupidei nu se intampla nimic…probabil nici nu inregistreaza convorbirile……

P.S. Intre timp , pana acasa, am ascultat live discutiile lubrico-profesionale ale domnisoricai cu toti soferii prea incinsi (dar nu de la caldura). Ii doresc sa fie umpluta de "stima" de ei ca atat merita.

D. : Care va să zică, a plecat?
F. : Nu, domnule, n-a plecat.
D. : Amice, eşti... idiot!
F. : Ba nu, domnule.
D. : Zici că nu-i acasă.
F. : Ba-i acasă. domnule.
D. : Apoi, nu ziseşi c-a plecat?
F. : Nu, domnule, n-a plecat.
D. : Atunci e acasă.

Niciun comentariu: