duminică, 8 iunie 2008

Cronicuta de film-Sex and the city


Uite asa,la ceas rau, m-a impins necuratul sa merg la premiera filmului "Sex and the city" vineri seara la CinemaPro. Necuratul in cazul asta este amica A are mi-a declarat ca nu ma mai suporta daca nu merg la filmul asta. In sala era plin de pitziopoance de 20-22 de ani: mici, mari, grase, slabe, urate, frumoase, penibile sau nu, impopotonate pruna si cu mobilele in mana. Ultima data cand vazusem atatea gatite la un loc fusese la balul bobocilor din facultate. Dupa ce suport cu stoicism primele 10 minute de foscaiala a prietenilor anexati de la si spre bufet incepe cavalcada rontaielilor si a suptului de masele. Ici si colo cate una cuprinsa de magia filmului care le-a incantat tineretea uita sa-si dea pe vibratii mobilul asa ca sunt nevoit si pe ala sa-l aud cand suna. Dupa jumatate de ora am fost razbunat de scenarist. Carie e parasita in fata altarului....la toate le ingheata floricica in gat si cola pe buze. Nu mai respira nimeni....tragism paroxistic. S-au spulberat toate visele lor de a gasi un Mr. Big cara sa plateasca totul in timp ce ele fac shopping la Zara. Nu mai suport nici eu si textez sms amicei cu care m-am intalnit inainte (ea iesea de la film- eu intram):

"Nu pot sa cred! plang toate pitipoancele in sala! E prea multa tensiune in film. Zi-mi ca pana la urma se marita Carrie ca nu mai suport!"

Ca sa aflati raspunsul mergeti la cinema si suportati si voi ce am suportat si eu.

Despre film: Acesta se doreste a fi o continuare a serialului. Evident teza falsa ca intre femei exista prietenie este accentuata si aici. Filmul falseaza in multe locuri. Fetele sunt mai zbarcite si mai trecute decat in serial. Carrie dezamageste...e atat de slaba si de batrana ca nu-mi vine sa cred. Samantha si-a pierdut apetitul astfel incat nimeni nu mai vrea sa o vada ca pe o prelungire a penisului...nici macar ea nu se mai vede asa. Mirranda e tot insipida insa Charlotte ramane la fel de delicioasa si prostanaca. Singurul care arata mai bine e Mr. Big....dar o fi de la botox...cine stie?

In final tot ce pot sa zic despre acest "film" este ca....am plans cu lacrimi la el. Dati-mi voie sa nu va fac nici o recomandare si nici sa va zic din ce cauza erau lacrimile.

2 comentarii:

Adelina spunea...

am fost si eu la film si pentru ca eram intr-o dispozitie buna, am fost mai blanda in aprecieri decat ai fost tu. dar faza cu opritul respiratiei a fost super haioasa, toate fetitele s-au panicat in liniste si eu nu m-am putut abtine si am inceput sa rad. asa am ajuns tinta privirilor taioase ale "sensibilelor" de alaturi :D

cccornel spunea...

Morala este...nu-ti vinde niciodata micul apartament pentru un Mr. Big care plateste totul...never say never.Oricum a fost f haios...eu unul chiar m-am simtit ca la balul bobocilor din facultate.