joi, 17 aprilie 2008

Despre lucrurile simple

Azi, intr-o anume circumstanta intamplatoare am vazut o duduie citind foarte concentrata o carte.
Bucuros ca mai vad si asa ceva, mi-am lungit gatul spre a descifra titlul cartii.
Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ce era tiparit pe coperta cu litere mari, si anume "Despre lucrurile simple" de doamna Mihaela Radulescu.
Nefiind incitat in nici un fel de autoare sau de emanatiile ei literare am continuat sa studiez subiectul si nu mica mi-a fost mirarea, de aceasta data, sa vad ca purta pe cap la 9 dimineata cu mandrie ochelari de soare D&G (jur ca de cateva zile nu am vazut soarele din cauza ploii).
Nu trebuie sa va mai zugravesc restul "tabloului."

Morala: Daca scrii pentru oameni simpli atunci despre ce poti sa scrii...nu tot despre lucruri simple?

Niciun comentariu: