joi, 27 martie 2008

HELL

Azi mergeam linistit pe Magheru cand vad ca o tipa vine tintit spre mine.
Imi intinde o hartiuta cat doua carti de vizita pe care eu o iau.
Mi-am zis ca au inceput deja tipele sa ma agate pe strada. Am coborat ochii si am reusit sa citesc primele propozitii. Pe masura ce citeam deveneam mai uimit.
Ce scria pe hartiuta:

"Buna.Sunt o japita.
Sunt tanara, extrem de bogata,
frumoasa si foarte rafinata.
In agenda am 500 de numere de telefon
la care nu sun niciodata.
In loc de creier....am un card de credit.
In loc de nas...am un aspirator.
In loc de inima...n-am nimic.
VINO SA MA CUNOSTI!"
*
Ai vrea sa cunosti o asemenea tipa chiar daca ar fi foarte frumosa?
Dar daca ti-as spune ca e doar reclama unei piese de teatru care se joaca in Laptaria Enache (pentru ca asta este)? Ti-ar suscita interesul? Banuiam.....Uite ce face reclama shocking aplicata diferit produselor!

Niciun comentariu: