vineri, 14 martie 2008

Cititorii intreaba…Laura raspunde

Evident, ati ghicit este vorba despre Laura Andresan. Am selectat cele mai fabuloase raspunsuri prin humorul lor involuntar.M-am abtinut cu greu sa le comentez. Aveti grija…rasul ingrasa.
Pentru varianta integrala:
http://blogs.click.ro/laura_andresan/


Nuta-Buna, as vrea sa ma ajuti intr-o dilema pe care o am. Prietenul meu vrea sa facem sex oral, dar eu nu am o parere prea buna despre acesta, si se pare ca afecteaza relatia noastra. . Nu stiu ce sa fac, dar nici sa incerc sex oral nu vreau. Problema este ca nu am incredere in el, mi-e teama ca daca o vom face si daca ne despartim ???nu imi place asta, m-as simtii ca o tarfa. Te rog spune-mi ceva ? Draga mea crede-ma ca imi este greu sa raspund la acest email. Pe mine ma excita sa sug pula, imi place, o fac din propria placere, cu pasiune. Vorba barbatului care mi-a invadat dormitorul ….am o comunicare speciala cu pula.

Laura….sunt o fata din Focsani!Am si eu o intrebare sa ti adresez(de fapt ar fi vreo mie…dar nu am cum sa ti le spun pe toate)!Numele meu este Cristina …si sunt virgina…in ciuda faptului ca am 20 de ani!Pana acum nu am practicat decat sexul anal si cel oral!Ce sfat imi dai…oare o sa doara…am auzit ca doare mai tare pe masura ce inaintezi in varsta si tot felul de chestii de astea!Ms te pup!
Draga mea incepe-ti viata sexuala ,,vaginala,, atunci cand esti pregatita. Nu esti singura…in aceasta situatie.

Ady-Laura, ai facut vreodata sex anal….am o curiozitate ce simte o femeie cand face sex anal…
Dragul meu eu eram una dintre femeile ce spuneau un NU mare sexului anal. Asta pana cand a parut el…barbatul ce mi-a invadat dormitorul. Si am inceput sa ma gandesc la aceasta noua….experienta. El evident a devenit….fascinat de curiozitatea mea. Asa ca am incercat….si vreau sa repet experienta

Ellutza-Buna Laura, am 16 ani…si vreau sa imi incep viata sexuala. Ma simt pregatita dar mi-e putin teama. El ar vrea sa facem si sex oral….sunt de acord cu chestia asta, doar ca ma simt nasol ca nu am experienta si ma framanta intrebarile. Cum sa fac ? daca o sa fie bine ? cum ar trebui sa-l iau ca sa simta placere ? Crezi ca ar trebui sa las totul de la sine si va fi totul bine ? Te rog raspunde-mi, multumesc
Draga mea trebuie sa stii ca esti la varsta normala la care, in era noastra, fetele isi manifesta dorinta de a incepe viata sexuala. Din pacate, uneori se intampla cu muuuuuuuult mai repede, si eu nu cred ca e tocmai bine.

Monica- Buna am si eu o intrebare. Am fost cu cineva X vreo sase luni si ne-am certat. Dupa un timp m-am impacat cu fostul Y, dar nu mai este la fel. Dar are situatie, celalalt nu avea. Iar acum mi-e gandul tot la X, si mai rau, cred ca il iubesc ca nu pot sa mi-l scot din cap, il doresc numai pe el, in pat ma gandesc tot la el, ce sa fac ? Nu stiu daca mai putem fi vreodata impreuna. Te pup
Draga mea sa stii, in primul rand-parerea mea, ca banii nu produc orgasme vaginale, in nici un caz. Asta cu situatia, pe mine ma depaseste.

Niciun comentariu: