sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Cu zapada


Multa zapada fratilor. Masina imi era blocata intre troiene asa ca m-am gandit sa ies cu lopata la dezapezire.
Ajuns in parcare am constat ca vecinul din dreapta daduse zapada lui in spatele masinii mele. Baiat "destept" nu? Ca tot poporul roman dealtfel...nu suntem destepti dar suntem smecheri. Pacat ca ne furam singuri. Alta masinuta de job ce aparine unei pipite cu fundul mare si care lucreaza la UPC e curata luna dar imobilizata total in parcare. Asteapta placida primavara. Asta macar a fost sincera si a declarat singura ca e tampita...si-a dat zapada de pe masina si din jur fix la 30 cm de portbagaj, astfel incat acum un munte enorm ii blocheaza iesirea. Tot e bine ca a invatat parcarea rotind de volan. Asta vara tipa parca unde apuca venind perfect dreeeepppt pana in capat si acolo unde nimerea oprea motorul.
N-am reusit sa capacitez decat un vecin...si ala saracul avea mult mai mult de lopatat decat mine dar a fost simpatic cu: "Sa dam zapada ca sa rada vecinii de noi!"
Ca urmare mi-au trebuit 4 ore sa car cativa metri cubi de zapada in spatiul verde. De un lucru tot imi pare rau....ca nu i-am zgariat din "greseala" cu lopata masinuta in lung aluia din dreapta. Primarele de sector a terminat dezapezirea, practic a bagat un plug pe strazile principale iar deasupra a aruncat o saramura. De carat zapada din oras sau de strazi secundare inca nu a auzit.
Acum sufar de febra de ambele feluri. Care o fi fost mai destept...eu sau ala din dreapta?
P.S.-Partea buna e ca la vara, pe calduri, o sa ma uit satisfacut la pozele astea. La urma urmei suntem norocosi ca avem o clima blanda, temperat-continentala adicatalea vara murim de cald si iarna de frig.
©cccornel

Niciun comentariu: