marți, 27 noiembrie 2007

The tube

Ceas de seara la drum de noapte.
Ma intorceam relaxat de la un curs si stateam undeva la primul vagon al unui metrou nou.
Lume putina. In spatele meu un tanar elegant intr-un sacou cam subtirel pentru vremea asta si cu un fular strengaresc infasurat foarte elaborat la gat. Isi chinuie cu sarg PDA-ul in vazul tuturor.
O duduie (ca altfel nu pot sa-i zic) dolofana si trecuta bine de 30 ani si cu un domn care o urmeaza credincios il abordeaza galagios venind special pentru asta din spate:

Ea -Esti din Tg Jiu…nu-I asa? Nu iti mai stiu numele.
El -Da!
Ea -Si eu tot din Tg Jiu.
Eu (in gand) -Ce mama dracului cautati atunci aici atunci?
Tot eu (tot in gand) -In afara ca detine ansamblul lui Brancusi si ca nu mai are termoficare nu mai stiu nimic de acest oras.
Ea -Unde te duci?
El -Acasa.
Ea -In ce zona stai?
El -….indescifrabil….
Ea (foarte uimita) -Pai si cu ce ajungi asa departe?
El -Mi-am lasat masina la metrou.
Ea -Uite…el e prietenul meu X
Tot ea (franca) -Eu n-am facut nimic in viata….adica in afara ca am prieten…..
El -….vizibil stanjenit…
Ea -Trebuie sa cobor aici….lasa-mi telefonul tau…aaaa da…sau mai bine pe email….. te caut cand am timp si discutam.
Tot ea (foarte tare-coborand) -Te iubesc !
_________________________________________________________
Nota: Toate personajele si intamplarile sunt reale. Orice asemanare cu realitatea nu este deloc intamplatoare.
©cccornel

Niciun comentariu: