luni, 19 noiembrie 2007

Aggression

Sambata seara imi suna fixul... si cum mi-am format un reflex din a ma uita pe ecran sa vad numarul am facut-o si de aceasta data.
Surpriza a fost ca eram sunat de pe un numar de telefon cu doua cifre.
Am fost sigur ca sunt contactat din spatiu de oarece natie extraterestra.
Emotionat am apropiat receptorul de ureche, fapt pentru care am auzit imediat: "Acesta este un mesaj inregistrat din partea doamnei Anca Boagiu...."
Am inchis fulgerator cu sudalma de rigoare pe buze...sunt dezamagit ca nu m-au contactat alti aliensi decat acestia...si oricum....doamna nu e chiar doamna....au oare voie sa apeleze la aceste metode? Inteleg ca nu este interzis in vreo lege scrisa...dar cele nescrise ce zic?

P.S. Si cand te gandesti ca tara asta are probleme mult mai grave iar ei se joaca cu mesajele inregistrate. O intrebare capitala ma bantuie inca: Is Elodia dead?

©cccornel

Niciun comentariu: