luni, 13 august 2007

Jurnal de vacanta la malul marii-ziua 6


Azi e penultima zi de vacanta la mare. Dat fiind ca pe mare e furtuna iar la mal vant si frig nu ma incearca nici o parere de rau. Este imposibil sa stai la plaja. Cativa temerari se incumeta totusi sa faca baie in mare printre fluieraturile isterice ale salvamarilor in rosu.
Micul dejun devine o rutina in vacanta asta, rutina pe care trebuie sa o rup cumva.
Pe strazi e un adevarat spectacol. Cum lumea nu prea are haine groase ii cam vezi pe toti clantanind din dinti in pantalonasi si manecute scurte. Ma tem ca si pe mine ma doare putin in gat dar se putea si mai rau daca ma duceam in Tenerife. Aud ca e incendiu acum in acel loc. :-)
La pranz am mancat o pizza perfecta la pizzeria pe care putini o stiu langa IAKI. Spre norocul meu o cunosc din perioada cand stateam cate 6 luni, iarna, la mare…Pizza Fabaria. Jur ca am servit acolo cea mai fabuloasa pizza posibila…poate la Marco Polo in Constanta sa mai faca asa ceva desi…..
Dupa pranz mi-am facut siesta pe terasa cu berea si alunele in fata…cica si grasimile astea hidrogenate ingrasa. Ce ma fac?
©cccornel

Niciun comentariu: