duminică, 12 august 2007

Jurnal de vacanta la malul marii-ziua 5


Vant din plin pe plaja. De aia au si reducere… pentru ca nu se pot deschide umbrelele.
“Italiencele” si cu Franco sunt langa mine dar totusi ceva mai departe. Asta e bine pentru ca macar nu mai aud ce discuta.
Vantul creeaza senzatia de racoare insa soarele inca arde. Ma invelesc cu prosopul supersize si citesc cartea cumparata aseara…Casa verde de Mario Vargas Llosa.
La praz ridic ancora, obosit de atata lupta cu vantul, si dupa un dus scurt trag pe dreapta in racoarea camerei pentru doua ore.
Din nou ma trezeste mobilul. A si B sunt jos pe terasa restaurantului si mananca o ciorba. Cobor si eu si infulec cu ei un piept de pui impanat cu sos de capere si garniture de ciuperci.
Dupa masa nu prea se mai poate face plaja. Se vede cu ochiul liber ca vremea se va strica asa ca ma plimb.
Pe seara am profitat de invitatia amicilor mei si am iesit pana la ei la complexul “Scoica Land” undeva spre Navodari.
Mancam , bem bere si discutam. Locatia este foarte interesanta dar din pacate trebuie sa ma retrag inainte de 1 noaptea pt ca altfel nu mai am cu ce ma intoarce.
©cccornel

Niciun comentariu: