luni, 6 august 2007

Jurnal de vacanta la malul marii-ziua 3


Duminica.
Spre deosebire de noaptea trecuta azi nu am uitat sa sa programez fan-coil-ul astfel incat am avut racoare toata noaptea.Ce folos? La 8.34 sunt trezit de o cunostinta feminina cu telefonul mobil. Ea credea ca e 9…injur si dupa ce inchid telefonul ma intorc pe partea cealalta. Degeaba!...s-a cam dus somnul.
Observ la micul dejun cateva tipe frumusele. Recunosc…pe prima am observat-o de ieri. E foarte inalta, bruneta, cu parul lung si are un corp fantastic. La fata nu ma entuziasmeaza. Ieri avea niste papuci crosetati (care se puteau cumpara anul trecut din piata) cu care mi-a atras atentia. Azi are d’aia din plasa neagra cu paiete-clar tot din piata. Sunt trei tipe de fapt si isi iau tacticoase in fiecare dimineata micul dejun pe terasa restaurantului sorbind agale din tigaretele subtiri.
Azi jumatate din restaurant era ocupat de o masa in careu roman rezervata pentru personalul bursei Bucuresti.Fetele de la bursa sunt dragute dar triste (poate pentru ca maine vor disparea din peisaj). Sunt gelos pe sutienele lor.
Aglomeratie la clatite pt ca e mai greu cu toppingul pe care-l pui singur si cu impachetatul lor.
Cer de 2 ori lapte la ceai dar nimic. Chelnerita desi e toata numai un zambet uita prea frecvent pt cele 4 stele ale hotelului. Pustoaica de aseara (Luiza) care mi-a servit pieptul de pui cu sos de capere era mai profi.
Am scapat si de corvoada asta si surprinzator dar urmeaza plaja de dupa.
Baietii cu sezlonguri, umbrelute si masute se executa placut de prompt.
Gratiile se expun la soare si nu numai.
Instantaneu uit de nemtoaicele de aseara si mai ales de de aia foarte batrana si zbarcita pe care am vazut o pe plaja cu cu un cremwurst in hartie pe care probabil il luase de la micul dejun.
Surpriza..regina plajei soseste, cum altfel se putea, decat in costum de baie cu imprimeu leopard si saboti de lemn cu toc inalt maron inchis. Blonda platinata, bronzata superb..sani perfeci…suspectez chiar ca ar fi silicoane …ochelari de club (sigur sunt D&G). Ma intriga ca de fiecare data era cu 2 tipi foarte banali cu burti proletare.
Constienta de atractia pe care o exercita sta in picioare timp de aproape o ora si "admira" marea. Jur ca toata plaja s-a uitat la ea mai evident sau mai pe ascuns.
Seara.
Seara banala inceputa cu o sedinta de fotografie pe plaja cu trepiedul din dotare. Am vrut sa mananc o inghetata fabuloasa la “La Mama” dar am aflat dupa ce m-am asezat ca galantarul cu inghetata e gol. Pacat!
Pana la urma ma multumesc cu 5 cupe de lamiae si nuca la Gelateria Italiana. Centrul din Mamaia este mai aglomerat si mai urat mobilat in weekend decat Vama. Macar acolo are o culoare locala…dar aici?
©cccornel

Niciun comentariu: