vineri, 3 august 2007

Jurnal de vacanta la malul marii-ziua 1


Alerg cu pedala apasata la maximum pe autostrada.Soarele abia rasare iar “Jaguarul alb” :-) se asterne cat poate el de bine pe sosea.
Monotonia drumului nu este stearsa decat de boxele masinii insa la un moment dat nici ele nu mai reusesc.Parca e mai placut sa auzi zgomotul rularii pneurilor pe asfalt.
Dunarea, Cernavoda, Constanta…aici fa-o la stanga, Metro, punct de taxare…Cat vreti sa iesiti-intrati? 7 zile…evident :-)
Deja este foarte cald iar locul este aglomerat…cel putin rutier vorbind.Cineva s-a jucat cu liniile duble si cu sensurile giratorii ca un copil tampit.
Hotel dragut de 4 stele, plin de nemti,totusi cam multi copilasi mici pentru gusturile mele si… culmea, toti blonzi arieni-rasa superioara.
Revedere placuta cu sora mea si al ei sot.
Mic dejun in stil bufet suedez, “all you can eat”…la prima vedere chiar merita banii.
La final, clatite fara numar cu diferite toppinguri.
Check-in la 16……si e abia 11.Imposibil! Se rezolva la fel de discret pe cat de discret se dau banii in voucher.
Dus reconfortant in camera virgina.
N-am chef sa desfac bagaje…cu exceptia produselor de plaja (slip, papuci, lotiuni pentru piele) totul ramane nedesfacut.
Ma arunc in mare cu frenezia unuia care nu a mai vazut-o de 1 an.
Ea tanara fecioara, cel putin asa credeam eu :-), iar eu in pelerinaj la malul ei.
Prima baie rascumpara toate neplacerile drumului.
In ziua de azi toate femeile sunt blonde, chiar si cele blonde.
Bai de soare si bai de apa cat cuprinde. E timpul pentru pranz astfel incat “La Mama” de langa Cazino pare alegerea ideala. Si chiar este…v-o recomand cu placere. Mancarea e tot aia pe care o stiti, preturile cinstite, servirea ireprosabila iar inghetata de final…fabuloasa. Sigur o sa pun 7 zile cateva kilograme pe mine.
Abia astept sa ajung din nou la hotel pentru o baie in mare. Vinerea Mamaia este deosebit de aglomerata deja.
Am sa adorm devreme pentru ca tot asa m-am si trezit.
Revin eu, nu ma cautati!
©cccornel

Niciun comentariu: