luni, 16 iulie 2007

Fitze de blog….blog de fitze…sau...Regina fitzelor...


Tot rasfoind zilele astea pe net dau peste blogul unei “pasarici” de 22 ani.
Scurt CiViu: 22 ani, proaspat absolventa de ASE, engleza aproximativa, numar mare la sutien plus fund mic, 2 masini si ....fitze…… dar multe nene…..in rest stearsa……destul de stearsa.
Am ras cu lacrimi citind blogurile ei si la sfarst am concluzionat ca tipa este MAMA... (cu litere mari) fitzelor de blog.

Citeam si radeam cu lacrimi in fat(z)a monitorului. Cum poti fi atat de snob si tembel in acelasi timp? Nu ma lasa inima sa nu o popularizez pe blog. Redau mai jos cateva din “perlele” tipei:

“a fost si weekndul asta care a inceput vineri si tine pana miercuri seara..pt mine cel putin, am benzina in masina cat sa fac lejer vreo mie d km..cardul tipa ca nu il mai incap banii, portofelul la fel..d c nu sunt la mare???

era cel mai iubit loc al meu dintre toate p care le-am vizitat..da imi place sa stau in picadilly in londra sa mananc inghetata cu pofta, da imi place sa intru cu picioarele goale in dunare, dar nu dunarea noastra murdara, dunarea din germania..care pare ca nici nu s-ar scurge spre mare..uite iar pomenesc d mare!! imi place cum se vede parisul de pe turnul eiffel..e chiar marfa..imi place sa stau la o terasa in centrul luxembourgului si sa trag din pai cu sete o bere fara alcool si cu gust d cirese..dar ador marea..nu marea d la nisa..nu marea d la den helder..nu marea d la dover..marea d la noi..

imi place sa imi conduc masinile mele si ma uit cateodt, cand stau la vreun stop, cu compasiune alteori cu superioritate la cei care se inghesuie in ratb, in caldura insuportabila sau frig groaznic, in aglomeratie..dar ador sa ma plimb ore in sir d mana cu cel cu care doresc sa imi impart o viata visata d mult dar poate nescrisa in cartea fiecaruia dintre noi, astfel incat sa putem forma un intreg..

imi place sa ma imbrac cu hainele mele scumpe si imi place sa vad ca toata lumea intoarce capul dupa mine..dar ador sa stau intr-un maiou de casa in bratele celui care imi mistuie visele si destinul.

ce fac eu d nu imi dau jos curul din masina? sunt f comoda, nu suport sa ma ating d toti p strada nici atat in ratb sau metrou.
…..bine ca are grija sa nu imi faca rimelul meu, care costa cat paine altora p cateva luni, sa se scurga si sa ma tradeze..apropo nici nu stiu cat costa o paine..nici un ou..nici un kw/h..doar asa cu aproximatie..”

Pisi…esti plicti rau….pe bune k da.

Niciun comentariu: